אימייל
טלפון
שם מלא
 

ייעוץ וליווי פרויקטים באינטרנט

תכנון ואפיון – שלב זה כולל תכנון ואפיון אתר אינטרנט בדומה לאסטרטגיה בעולם הפרסום. מתייחס לחשיבה אסטרטגית ובניית תוכנית המבוססת על תכנון שלב אחר שלב של תהליך הקמת המיזם/אתר, החל משלב המחקר בו לומדים על צרכיו הייחודיים של העסק, מאפיינים את המגמות השיווקיות בשוק בו העסק פועל, מנתחים את הצרכים המידיים והעתידיים אליהם נרצה להגיע באמצעות האתר, לומדים וחוקרים את המתחרים בשוק ולומדים את יתרונותיהם וחסרונותיהם למול המיזם/אתר שלנו.
 
תוכנית השגת יעדים - בהמשך למחקר בשלב הקודם נבנה תוכנית יעדים מדידים עם פירוק לאחור אותם נרצה להשיג באמצעות האתר. תוכנית פירוק לאחור מאפשרת לנו להגדיר יעד בטווח זמן, לדוגמא שנה, ויצירת נקודות ביקורת מיום התחלת התוכנית ועד להגעה לפרק הזמן שהוגדר (שנה). נקודות ביקורת אלו הם למעשה היעדים אליהם נצטרך להגיע על מנת להשיג את היעד הסופי. בהסתברות מתמטית, אם נצליח להגיע לכל יעד ויעד בנקודות הביקורת נגיע בוודאות ליד הסופי. נקודות ביקורת אלו מאפשרות לנו לבצע הערכת מצב מחדש ולבצע שינויים ותיקונים בתוכנית במידה ולא הגענו ליעד באותה נקודה. 
 
התוכנית מבוססת על שיטות וטכניקות קואצינ'ג עסקי אפקטיבי ופרקטי בשונה מתוכנית עסקית מסורתית.
 
הנדסת אנוש וחווית משתמש – בשלב הראשון מגדירים את הדפים והמערכות הנדרשים לאתר בהתאם למסקנות האפיון כתרשים זרימה פונקציונאלי, מתכננים את ממשק המשתמש שיהווה את התבנית הגנרית שתלווה את כל דפי האתר, תכנון ממשק המשתמש וחוויית הגולש של כל דפי האתר הפנימיים עבורם נבצע אפיון מבנה אפקטיבי של המסכים, התאמת ממשק המשתמש למודולים מנטליים, הנעת הגולשים לפעולה, סיפוק מיידי ומהיר של המשתמשים, התאמה למנועי חיפוש ועוד.
 
מה זה חווית משתמש ושימושיות?  אבני הבסיס של חווית משתמש הן שמישות, נגישות, הנאה, אסתטיקה כמו גם שבירה/שמירה של קונבנציונליות, עקביות, גמישות ופשטות אשר רובן מתמקדות בפנייה לרגש ולדפוסים פסיכולוגיים והתנהגותיים של הגולש.
 
כדי ליצור ממשק אפקטיבי, חיוני להבין את המשתמש ומגבלותיו ואת האופנים בהם הוא מפענח וחווה אינטראקציה עם אתר אינטרנט.
 
למידה כיצד הממשק יכול לשמש בדיוק כמו איש מכירות, ככלי עזר בפתרון ובריכוך התנגדויות אופייניות מצד הגולש לשירות או המוצר אותו אתם רוצים למכור.
 
יצירת ממשק שלם ונכון וחווית משתמש טובה חיוניים ליצירת העדפת גולשים, יחס המרה גבוה והשגת היעדים שהוגדרו בשלב התכנון והאפיון. התועלת והסיפוק מהשימוש בו משחקים תפקיד מרכזי בהצלחה או בכישלון של כל אתר.
 
SEO אופטימיזציה למנועי חיפוש – גוגל ומנועי חיפוש בכלל הם למעשה רובוט שמנתח מאות פרמטרים באתר כדי לזהות קודם כל את הרלוונטיות של האתר ובהתאם לסטנדרטים מבניים ותוכניים הם מדרגים את האתר בתוצאות החיפוש. תכנון תרשים הזרימה באתר, קשרי הגומלין בין אשכולות התוכן, מבנה ואופן כתיבת הקוד, פרמוט הדפים והמערכות ותגיות המידע בדפים ברמת הבניה וקוד המקור קריטיים לדירוג האתר במנועי החיפוש. קידום טוב מתחיל בהבנה עמוקה ויסודית של עולם הקידום והטמעתו בכל שלבי האפיון, תכנון ממשק המשתמש ובניית קוד המקור ואף בעיצוב הגרפי. אתר שבנוי באופן מקצועי לקידום ידורג גבוה, במהירות ובקלות רק מתוך כך שהוא בנוי נכון. החלק השני הוא כתיבה נכונה, שימוש בטקסטים נכונים בכל התגיות עבור כל הדפים, תכנון אשכולות התוכן ועוד. גם אם התכנים עצמם איכותיים, מבנה לא נכון יפגע בדירוג ובמיקום האתר בתוצאות החיפוש.
 
עיצוב האתר -  הזהות הגרפית של האתר צריכה להיות אחידה עם שפת המותג ותדמית העסק (במידה ויש) אם אין שפת מותג לעסק זאת הזדמנות טובה ליצור זהות מותגית חדשה. ישנה חשיבות רבה לצבעים בהם משתמשים ובעומס הוויזואלי שצריכים להיות נכונים לתחום פעילות העסק. לדוגמא: אתר בתחום המזון יעשה שימוש בצבעים על בסיס אדום, צהוב, כתום ובאימגי'ם מושכים ואיכותיים של מוצרי מזון. אתר של מאמן עסקי יעשה שימוש בצבע סגול שפועל על האינטואיציה, אתר הייטקי יהיה בצבעים שקטים כמו אפור, כחול , במידה ויש צבע המזוהה עם המותג מותג כמו לדוגמא הכתום של אורנג' צריך כמובן להשתמש בו בצורה דומיננטית.
 
שילוב מדויק ומאוזן של כל הפרמטרים משלב האפיון, הנדסת האנוש ותכנון ממשק המשתמש והגרפיקה הוא נוסחת הפלא אליה שואף כל אתר להגיע כדי להשיג יחס המרה גבוה.
 
ב PrimacyTech ניתן לקבל שירותי ייעוץ, ליווי פרוייקט משלב התכנון הראשוני, ועד להשקתו ולהפצתו ברשת גם ללקוחות שלא צריכים שירות בניה ועיצוב.
 
אתם מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה לא מחייבת כדי לקבל הצעת מחיר או לקבל מידע נוסף.
 

0

תגובות

 

צור קשר

* 
* 
 
(שדה המסומן ב* הינו שדה חובה)
  • מה עושה את ההבדל עבור לקוחותינו?
    צוות מקצועי עם תשוקה למקצוע ומחויבות אמיתית לעשיית הבדל מדיד ומתמשך עבור לקוחותיו.
  • אנשים בונים יחסים עם אנשים, לא עסקים.
    מערכת יחסים טובה עם הלקוח היא המפתח שמאפשר לנו לתת את המוצר והשירות הטובים ביותר. תפקידנו ואחריותנו היא לוודא שזה יקרה.
  • ניסיון ותשוקה עזה לעבודתנו הוא מה שמביא אותנו לצמרת.
    מעל 14 שנות ניסיון, מאות פרויקטים שהושלמו בהצלחה הם סיבה טובה להתגאות בה.
  • סטנדרטים גבוהים ותשוקה לחדשנות הם המפתח להצלחה.
    טכנולוגיה משנה. להיות מעודכן בחזית הטכנולוגיה שצומחת ומתעדכנת ללא הפסקה מאפשר לנו לתת לך את המוצר העדכני והאפקטיבי ביותר עבורך.
Responsive Design
  • בניית אתרים במחיר מנצח

    אתר מקצועי מבוסס על עבודת מחקר יסודית לגבי מתחרים, ניתוח יתרונות למול המתחרים, טיפול בהתנגדויות. תכנון ועיצוב ממשק משתמש לצורך חוויית גלישה והנעה בהתבסס על מסקנות המחקר. עיצוב מקצועי ונכון וחוד החנית של הטכנולוגיה עבור כל סוגי המכשירים הקיימים במחיר מנצח.
בניית אתרים במחיר מנצח
  • קידום ושיווק עם תוצאות

    מקצועיות האתר הכרחית ליחס המרה גבוה, יחס המרה נמדד מתוך הלקוחות הפוטנציאליים שביקרו באתר שלך. קידום ושיווק באינטרנט הוא הדרך ליצור תעבורה ולהביא את הלקוחות לאתר שלך. האמצעים העיקריים לקידום ושיווק הם קידום אורגני, קידות ממומן PPC, פרסום ברשתות חברתיות.
קידום ושיווק עם תוצאות
  • חוד חנית הטכנולוגיה

    טכנולוגיית דוט נט בשפת C#, בסיס נתונים SQL SERVER, בניית אתר רספונסיבי לתאימות מכשירים מלאה, שימוש בתקנים החדשים של HTML 5 ו 3 CSS, שימוש בטכנולוגיית JQUERY ו AJAX שמים את האתר שלך בחזית מספקים חווית גלישה ומאפשרים ניצול 100% של התעבורה ברשת.
חוד חנית הטכנולוגיה
  • חוק הנגישות נכנס לתוקף

    חוק הנגישות החדש כבר כאן ! החל מאוקטובר 2013 – תקנות הנגישות החדשות נכנסו וקבעו שניתן לתבוע בעל אתר אינטרנט לא נגיש ללא הוכחת נזק על סכום של 50,000 ש"ח. ממשלת ישראל מיישרת קו עם העולם המפותח וקובעת כללים ברורים בנוגע להנגשת אתרי אינטרנט לנכים ולמוגבלים.
חוק הנגישות נכנס לתוקף