אימייל
טלפון
שם מלא
 

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות
  • מה הכוונה באתר המותאם למנועי חיפוש

    הכוונה והמחויבות עבור כל מי שבונה אתר אינטרנט לכל מטרה, שונה בהתאם לסוג העסק או האתר. המכנה המשותף הוא יחס המרה. הכוונה היא שמתוך סך כל הכניסות יוניק לאתר כמה גולשים יישמו את כוונת האתר, הכוונה יכולה להיות לחיצה על באנר או טיזר פרסומי, מכירת מוצרים או לקוחות חדשים לשירות או המוצר שהעסק שלנו מספק או אתר שהוא עצמו עסק כגון אינדקס מסעדות שמוכר שטחי פרסום למסעדות.
     
    מכאן מגיעים לתעבורה שבלעדיה אין בכלל יחס המרה (המרה = מספר הפעמים שהושגה כוונת האתר חלקי כמות הכניסות בפרק זמן או במילים אחרות תעבורה).
     
    ישנם דרכים שונות להשיג תעבורה. ניתן ליצור תעבורה על ידי קידום ממומן בגוגל, פרסום באתרי אינטרנט פופולארים, רדיו, טלוויזה, ודרך המלך שהיא קידום אורגני טבעי.
     
    קידום אורגני SEO ראשי התיבות של (Search engine optimization) הוא אופן תכנון ובניית קוד האתר, מבנה התוכן ותגיות הטקסט בכל דף ודף, מאות חוקים ותקנות שבאים לידי ביטוי במה מותר ומה אסור ליישם בתכנון ובקוד האתר, בניית אשכולות תוכן, וארכיטקטורת קשרי הגומלין בין כל דפי ומערכות האתר.
     
    אתר המותאם למנועי חיפוש הוא למעשה אתר שהושקע בו מחשבה רבה ומקצוענות מעמיקה בהבנה והיכרות של כל מה שנכון ותומך בקידום והימנעות ממה שפוגע בקידום.
     
    לא מובן מאליו ולא שכיח כלל ועיקר שכל מתכנת שיכול להיות מקצוען בבניית אתרים, יבין ברמה מקצועית ומעמיקה בקידום אתרים. לא מעט מתכנתים גורמים לנזק אנוש לקידום האתר מחוסר ידע כמובן בתום לב.  
     
    בדרך כלל הידע בקידום של מתכנתים בסיסי ושטחי ביותר.
     

  • מאיזה חברה כדאי לרכוש דומיין?

    בעולם קיימות מאות חברות שמאפשרות לרשום דרכם דומיין עולמי. מניסיון אישי שלי אני ממליץ על חברת GoDaddy.com לרישום שמות מתחם בינלאומיים כגון com.
     
    עבור דומיין ישראלי אני ממליץ בחום על חברת  LiveDNS.co.il שהיא גם הזולה ביותר, מדובר בחברה אמינה, קונטרול פאנל פשוט ונוח לניהול הדומיינים.
     

  • כמה זמן לוקח להקים אתר?

    פרק הזמן שלוקח לבנות אתר מושפע ממספר גורמים.
     
    1. מקצועיות בניית האתר – אתר מקצועי, כזה שיעשה הבדל שיווקי אמיתי מחייב מחקר וניתוח קהל המטרה והקונספט השיווקי, תכנון ממשק משתמש, שימושיות וחווית גלישה, השקעה רבה בתכנון ארכיטקטורת הפיתוח בצד הגולש ובצד השרת על מנת שתתמוך בקידום, יציבות , מהירות עבודה.
     
    2. גודל והיקף האתר ומורכבות המערכות והאפיון שלו.
     
    3. זמינות ועומס העבודה של החברה שבונה עבורך את האתר. מניסיון שלי כבעלים של חברת אינטרנט גדולה (שנמכרה כאקזיט – עכשיו אני עסק עצמאי) הקבלנים העצמאים איתם עבדתי פיתחו אתרים עד פי 2 יותר מהר מהמתכנתים השכירים וברמה זהה. עבודה עם עסק קטן ואיכותי בדרך כלל מהירה בהרבה מעבודה מול חברה עמוסה.
     
    4. מניסיון אישי שלי, בהרבה מקרים האתר עולה לאויר חודשים ארוכים, ונתקלתי לא פעם במקרים של מעל שנה, שעליית אתר מתעכבת לאחר שפיתוח האתר הסתיים משום שהלקוח מתקשה ונמנע מעדכון התכנים באתר. אם ידוע לך שאתה לא פנוי/יודע/רוצה להתעסק בכתיבה והזנה של תכנים תעזר בקופירייטר לכתיבת התכנים, יש יחס ישר בין רמת הטקסטים ליחס ההמרה של האתר.
     
    אם יש לך את הזמן והכישרון לכתוב את הטקסטים לבד, החל בעבודה מהר ככל הניתן, בעצם מהרגע שהחלטת לבנות אתר.

  • איך מעדכנים מוסיפים ומוחקים תכנים ותמונות באתר?

    לכל אתר דינאמי יש מערכת ניהול אחורית , CRM.
     
    מערכת הניהול היא תוכנה שמאפשרת להוסיף תכנים חדשים, לעדכן תכנים קיימים ולמחוק תכנים לא רלוונטים.
     
    מערכת הניהול תומכת בצורה מלאה באפיון ומערכות האתר. למשל להוסיף או להסיר קטגוריות של מערכת מאמרים, תחומי פעילות, גלריית תמונות, קבצים להורדה. למעשה מאפשר ניהול כל התכנים מכל הסוגים.
     
    מערכת הניהול אינטואיטיבית ולא מצריכה שום ידע במחשבים או בכלל וניתן ללמוד לתפעלה בצורה מושלמת תוך שעת הדרכה אחת.
     
    להמחשה ויזואלית תחשבו שיש 2 אתרים נפרדים שמדברים עם אותו בסיס נתונים שמכיל את כל הנתונים של האתר, אתר צד הלקוח (האתר עצמו) קורא מבסיס הנתונים והאתר השני (האדמין) כותב/מעדכן/מוחק את בסיס הנתונים.
     

  • מדוע יש הבדלי מחירים גדולים עבור לכאורה אותו אתר בדיוק?

    שאלת מיליון הדולר !
     
    התשובה הפשוטה היא שאתר אינטרנט אינו המטרה, כי אם האמצעי בו מתבצע ה'קסם' ההופך גולשים ללקוחות.
     
    עבור העסק שלנו נשקיע במשרד יפה, נשקיע בציוד מחשוב, ריהוט, במכונות וציוד שהעסק צריך, אבל כשמגיעים לאתר השיקול הוא המחיר.
     
    אתר אינטרנט הוא הכלי המשמעותי ביותר לייצר הכנסות עבור העסק, על מנת שיוכל ליצור הכנסות הוא צריך להיות מקצועי בהרבה מובנים.
     
    באתר מקצועי מושקע הרבה ידע והרבה עבודה ולכן לא יכול להיות זול, צריך ומחובתכם לחפש את הפתרון המשתלם ביותר עבורכם מבחינת עלות ותועלת ולבנות אתר מקצועי במחיר הסביר ביותר מבין ההצעות שתקבלו.
     
    אתר אינטרנט הוא השקעה חיונית וחשובה לעסק לא פחות ואף יותר מדברים ש"קל" לנו יותר להשקיע בהם כסף (שרובם הוצאה שלא מייצרת הכנסה ולא השקעה).
     
    אתר מקצועי הוא השקעה שמחזירה את עצמה ועושה את ההבדל משמעותי לרווחיות העסק.
     
    אני  ממליץ בחום לקרוא את המאמר  על יחס המרה חלק ראשון ושני המפורסם אצלי באתר.

  • זהו האתר הראשון שלי. האם תעזרו לי באפיון האתר?

    ב PrimacyTech מחויבים לבנות עבורך פתרון מקצועי מתוך מחויבות לביצועי המרה גבוהים,  חווית גלישה, שימושיות ובנייה מושלמת לקידום אורגני ותאימות מלאה לכל המכשירים.
    המילה שמאפיינת נאמנה את האתר שנבנה עבורך היא Integrity, ולא במובן של יושרה, הכוונה ב Integrity היא לשלמות מבנית.
     
    התהליך יתחיל בייעוץ ועזרה במחקר וניתוח קהל המטרה והקונספט השיווקי, ימשיך בליווי וייעוץ לגבי רמת ונכונות העיצוב גרפי של כל מסכי ודפי האתר, בחירת האלמנטים בממשק המשתמש, ימשיך בפיתוח בטכנולוגיה המקצועית והעדכנית בעולם הווב, ימשיך בליווי וייעוץ לגבי שיווק, קידום ופרסום האתר לאחר שיעלה לרשת האינטרנט.

  • האם אוכל לעדכן בעצמי את האתר שלי?

    כמובן, לכל אתר דינאמי יש מערכת ניהול אחורית , CRM באמצעותה תוכל לעדכן בעצמך ובקלות את האתר.
     
    מערכת הניהול היא תוכנה שמאפשרת להוסיף תכנים חדשים, לעדכן תכנים קיימים ולמחוק תכנים לא רלוונטים.
     
    מערכת הניהול תומכת בצורה מלאה באפיון ומערכות האתר. למשל להוסיף או להסיר קטגוריות של מערכת מאמרים, תחומי פעילות, גלריית תמונות, קבצים להורדה. למעשה מאפשר ניהול כל התכנים מכל הסוגים.
     
    מערכת הניהול אינטואיטיבית ולא מצריכה שום ידע במחשבים או בכלל וניתן ללמוד לתפעלה בצורה מושלמת תוך שעת הדרכה אחת.
     
    להמחשה ויזואלית תחשבו שיש 2 אתרים נפרדים שמדברים עם אותו בסיס נתונים שמכיל את כל הנתונים של האתר, אתר צד הלקוח (האתר עצמו) קורא מבסיס הנתונים והאתר השני (האדמין) כותב/מעדכן/מוחק את בסיס הנתונים.

  • מה ההבדל בין אתר סטטי לאתר דינאמי?

    אתר סטטי הוא אתר אשר כל תכניו מוזנים לקוד ה HTML שלו על ידי המתכנת. בעל האתר מעביר למפתח את כל התמונות והטקסטים והמפתח משלב אותם באתר בזמן כתיבת הקוד. כל שינוי של טקסט או תמונה דורש ממי שבנה את האתר  להכנס לקוד ולשנות את השינויים ידנית. עלות בניית אתר סטטי נמוכה יותר, אך כל תחזוקה/ עדכון ו/או הוספת תכנים עולה כסף.
     
    לפני מספר שנים כשהאינטרנט היה עדיין לא משמעותי מבחינה שיווקית וככלי המייצר כסף אמיתי לעסקים היה מקובל לבנות אתר סטטי שיהיה מעין כרטיס ביקור באינטרנט.
     
    היום, האינטרנט הוא הכלי השיווקי העוצמתי והממוקד ביותר שקיים מאז ומעולם, אתרים נופלים או צומחים בתלות ברמתו ובתפקודו של אתר האינטרנט שלהם.
     
    אתר סטטי לא יכול לספק את הצרכים השיווקים של עסק ולמנף את עוצמת האינטרנט לקידום רווחיות העסק.
     
    אתר דינאמי הוא אתר מנוהל על ידי בעליו בעזרת ממשק ניהול אחרוי, ממשק זה מאפשר לבעל האתר או לבא כוחו לעדכן את האתר ללא צורך בידע תכנותי. החלקים אשר ניתנים לעדכון בצורה כזו נקבעים מראש בזמן כתיבת אפיון האתר. 
     
    הדרישה ההכרחית הראשונה מאתר מקצועי (גם מבחינת קידום האתר) מחייבת אותו להיות דינאמי.
     

  • סיימתי לבנות את האתר. תוך כמה זמן אופיע בתוצאות החיפוש של גוגל?

    הזמן שידרש לאתר שלך להופיע בגוגל תלוי במספר רב של גורמים.

    הגורם הראשון והקריטי ביותר הוא איכות ומקצועיות ההתאמה של קוד האתר לקידום, אופן תכנון הארכיטקטורה וקשרי הגומלין בין דפי ומערכות האתר והכלים לקידום באדמין.

    אתר שבנוי מקצועית ועוצמתית לקידום יכול להופיע בתוצאות החיפוש עבור ביטויים פחות תחרותיים אף ללא חברת קידום בין חודש לחודשיים מעליתו לאויר. דיגום ביטויים תחרותיים על ידי חברת קידום יהיה יותר זול ויותר מהיר. הקריטריוניון שמשפיע הכי הרבה על מחיר ומהירות קידום הביטויים הקשים עוד לפני תחרותיות ביטויי המפתח הוא רמת האתר מבחינת אופטימיזציה וכלים מובנים תומכי קידום.

    הגורם השני הוא אופן, תדירות, נכונות אופן כתיבת התכנים ושימוש נכון בתגיות וקישוריות בין דפי האתר ומחוץ לאתר.
    קידום אורגני דורש השקעה של מספר שעות בחודש (בתלות בקושי הביטוי שרוצים לקדם) ללא הפסקה, תמיד.

    ברגע שנפסיק לתחזק את קידום האתר באמצעות הוספת תכנים, ביצוע קישוריות של אשכולות תוכן, קישורים מאתרים אחרים בעלי אותה רלוונטיות ועוד האתר לא ישמור על מיקומו וידרדר בתוצאות החיפוש.

    ניתן להגיע לעמוד ראשון בביטויים קשים במידה והאתר בנוי טוב לקידום ובחרתם בחברת קידום מקצועית תוך שלושה עד שישה חודשים.

  • מדוע האתר שלי נטען לאט?

    מהירות טעינת האתר תלויה בשלושה גורמים בלבד.
     
    הגורם הראשון הוא שרת אחסון איטי. בדרך כלל שרת שיתופי שמארח מאות אתרים שחולקים את אותו רוחב פס. שרת מחובר לאינטרנט בדיוק כמו המחשב האישי שלנו בבית או בעסק, ככל שמספר גדול יותר של מחשבים מחוברים לרשת, מהירות הגלישה תהיה יותר איטית משום שהם למעשה חולקים את אותו משאב, רוחב הפס בו אנו מחוברים לאינטרנט.
     
    כדי ומומלץ לבדוק את מהירות ושרידות השרת על ידי בעל מקצוע, אתר איטי לא רק פוגע בחווית הגלישה וגורם לנטישה,  אחד הקריטריונים הקריטיים לקידום הוא מהירות טעינת האתר.
     
    הגורם השני הוא סוג בסיס הנתונים ורמת השאילתות, יש חשיבות קריטית לאופן כתיבת השאילתות בבסיס הנתונים, שאילתא שכתובה לא מקצועי תגרום לאיטיות בשליפת הנתונים ובמהירות טעינת הדף כתוצאה מכך, בסיס נתונים כגון access גם הוא בעיית משום שנועד להיות תוכנת מדף אישית ולא לשרת אתר אינטרנט, מעבר לכך ה access מוגבל בכמות המידע שניתן לאחסן בו ובכמות הפניות אליו בו זמנית.
     
    Access מסוגל לתת תשובה ל 7 – 10 פניות בו זמנית, מעבר לכך הוא גורם לקריסת האתר ובמקרים רבים לקריסת כל הנתונים שמאוחסנים בו ללא יכולת שיחזור.
     
    מתכנתים רבים עושים שימוש ב access בגלל קלות השימוש בו ומשום שהוא למעשה חינמי.
     
    בסיס נתונים מסוג SQL SERVER נחשב למקצועי ויכול לטפל במליוני פניות בו זמנית, רמת האבטחה שלו גבוהה ושליפת הנתונים מהירה ביותר.
     
    הגורם השלישי הוא חוסר מקצוענות של מתכנת שבא לידי ביטוי ברמת קוד ירודה, פירצות אבטחה, ויציבות רעועה. אתר עושה שימוש במשאבים רבים גם בצד השרת וגם בדפדפן הלקוח, בטכנולוגיות כגון php, asp Clasic אחריות פינוי המשאבים בסיום פעולתם באחריות המתכנת. כולנו נתקלנו לא מעט באתרים ש"תוקעים" לנו את המחשב.
     
    בשפות תכנות מודרניות כגון C# איתה בונים אתרים ב ASP.NET יש טיפול אוטומטי בפינוי משאבים בסיום פעולתם וגם אז מומלץ לטפל במשאבים בקוד ולא להמתין לפינוי האוטומטי.
     

  • מה זה SEO ?

    קידום אורגני SEO ראשי התיבות של (Search engine optimization), אופטימיזציה למנועי חיפוש של קוד וארכיטקטורת האתר. בא לידי ביטוי באופן תכנון ובניית קוד האתר, מבנה התוכן ותגיות הטקסט בכל דף ודף, מאות חוקים ותקנות שבאים לידי ביטוי במה מותר ומה אסור ליישם בתכנון ובקוד האתר, בניית אשכולות תוכן, וארכיטקטורת קשרי הגומלין בין כל דפי ומערכות האתר.
     
    אתר המותאם למנועי חיפוש הוא למעשה אתר שהושקע בו מחשבה רבה ומקצוענות מעמיקה בהבנה והיכרות של כל מה שנכון ותומך בקידום והימנעות ממה שפוגע בקידום.
     
    לא מובן מאליו ולא שכיח כלל ועיקר שכל מתכנת שיכול להיות מקצוען בבניית אתרים, יבין ברמה מקצועית ומעמיקה בקידום אתרים. לא מעט מתכנתים גורמים לנזק אנוש לקידום האתר מחוסר ידע כמובן בתום לב.  
     
    בדרך כלל הידע בקידום של מתכנתים בסיסי ושטחי ביותר.

צור קשר

* 
* 
 
(שדה המסומן ב* הינו שדה חובה)
  • מה עושה את ההבדל עבור לקוחותינו?
    צוות מקצועי עם תשוקה למקצוע ומחויבות אמיתית לעשיית הבדל מדיד ומתמשך עבור לקוחותיו.
  • אנשים בונים יחסים עם אנשים, לא עסקים.
    מערכת יחסים טובה עם הלקוח היא המפתח שמאפשר לנו לתת את המוצר והשירות הטובים ביותר. תפקידנו ואחריותנו היא לוודא שזה יקרה.
  • ניסיון ותשוקה עזה לעבודתנו הוא מה שמביא אותנו לצמרת.
    מעל 14 שנות ניסיון, מאות פרויקטים שהושלמו בהצלחה הם סיבה טובה להתגאות בה.
  • סטנדרטים גבוהים ותשוקה לחדשנות הם המפתח להצלחה.
    טכנולוגיה משנה. להיות מעודכן בחזית הטכנולוגיה שצומחת ומתעדכנת ללא הפסקה מאפשר לנו לתת לך את המוצר העדכני והאפקטיבי ביותר עבורך.
Responsive Design
  • בניית אתרים במחיר מנצח

    אתר מקצועי מבוסס על עבודת מחקר יסודית לגבי מתחרים, ניתוח יתרונות למול המתחרים, טיפול בהתנגדויות. תכנון ועיצוב ממשק משתמש לצורך חוויית גלישה והנעה בהתבסס על מסקנות המחקר. עיצוב מקצועי ונכון וחוד החנית של הטכנולוגיה עבור כל סוגי המכשירים הקיימים במחיר מנצח.
בניית אתרים במחיר מנצח
  • קידום ושיווק עם תוצאות

    מקצועיות האתר הכרחית ליחס המרה גבוה, יחס המרה נמדד מתוך הלקוחות הפוטנציאליים שביקרו באתר שלך. קידום ושיווק באינטרנט הוא הדרך ליצור תעבורה ולהביא את הלקוחות לאתר שלך. האמצעים העיקריים לקידום ושיווק הם קידום אורגני, קידות ממומן PPC, פרסום ברשתות חברתיות.
קידום ושיווק עם תוצאות
  • חוד חנית הטכנולוגיה

    טכנולוגיית דוט נט בשפת C#, בסיס נתונים SQL SERVER, בניית אתר רספונסיבי לתאימות מכשירים מלאה, שימוש בתקנים החדשים של HTML 5 ו 3 CSS, שימוש בטכנולוגיית JQUERY ו AJAX שמים את האתר שלך בחזית מספקים חווית גלישה ומאפשרים ניצול 100% של התעבורה ברשת.
חוד חנית הטכנולוגיה
  • חוק הנגישות נכנס לתוקף

    חוק הנגישות החדש כבר כאן ! החל מאוקטובר 2013 – תקנות הנגישות החדשות נכנסו וקבעו שניתן לתבוע בעל אתר אינטרנט לא נגיש ללא הוכחת נזק על סכום של 50,000 ש"ח. ממשלת ישראל מיישרת קו עם העולם המפותח וקובעת כללים ברורים בנוגע להנגשת אתרי אינטרנט לנכים ולמוגבלים.
חוק הנגישות נכנס לתוקף